niedziela, 3 sierpnia 2014

O tym co jest dla mnie priorytetem

Na początek krótkie słowa wstępu.Tak jak już państwo wiecie działam/działałem w wielu stowarzyszeniach i partiach.Obecnie najbardziej udziela się w projekcie "Budzimy Nowoczesną Lewicę".Co oznacza Nowoczesna Lewica - mogę opisać ją jednym słowem HUMANITARYZM.
Po pierwsze liczy się CZŁOWIEK.

Ale przejdę teraz do głównego tematu czyli moich priorytetów w polityce.
W Listopadzie będę brał udział w wyborach samorządowych jako kandydant na Radnego Miasta Kielce.
I niezmiennie od ponad roku głoszę i dążę do tego samego mimo wielu zmian w moim życiu politycznym.


MOJE HASŁO TO: KAŻDY INNY WSZYSCY RÓWNI

Najważniejszy jest człowiek bez względu na to czy jest stary, młody, innej rasy, niepełnosprawny, innej orientacji seksualnej.i.t.d...
Każdy powinien żyć na tych samych prawach, nie możemy nikogo ograniczać.Państwo powinno wspierać każdego!!!
Wracając do tematu człowiek czy nie każdy powinien mieć wpływ na rozwój swojego otoczenia (czyt.państwa).To każdy z NAS powinien decydować czy np.Chce nowy kościół na osiedlu, Czy chce nowy pomnik w centrum Kielc..i.t.d.

Kolejnym priorytetem dla mnie jest ateizacja państwa, zbudowanie ŚWIECKIEGO PAŃSTWA.
Obecnie tak naprawdę nie ma takiego czegoś w Polsce jak polityka.
Naszym Państwem rządzi instytucja zwana KOŚCIOŁEM!!!!
Dzieci od najmłodszych lat straszone są Bogiem. Zmuszani przez konserwatycznych rodziców na chodzenie do kościoła. Ale proszę Państwa dorośli też brną w instytucję zwaną kościołem ponieważ boją się słów KAZNODZIEI że zrobią najmniejsze przewinienie a zostaną rozliczeni podczas sądu ostatecznego i mogą wstąpić do miejsca zwanego PIEKŁEM
Co jeszcze do tej katastrofalnej instytucji...kościół obraża LUDZI innych ras, kultur, religii, o odmiennej orientacji seksualnej.A niby sam Pan Bóg był człowiekiem dobrym który kochał KAŻDEGO!!!!

I ostatni priorytet ale jakże ważny dla rozwoju Polski dbanie o wizerunek Państwa. Obecnie Polska za granicą nie ma zbyt dobrej opinii. Trzeba to zmienić.Ludzie bezdomni chodzący po ulicach..brudni, śmierdzący, kąpiący się w fontannach w których później bawią się dzieci.Powinno być więcej schronisk dla BEZDOMNYCH trzeba pomóc takim ludziom. Oni chcą normalnie żyć.Podczas kampanii Nowoczesnej Lewicy spotkałem się z dwiema osobami własnie bezdomnymi którzy z chęcią oddali głos poparcia dla Nas.
Wizerunek Państwa również wiąże się z wyglądem ogólnym...Powyrzucane śmieci w lasach, pełno petów po papierosach na ziemi, poniszczone i zdewastowane budynki, ławki.....Każdy powinien wspólnie dbać o środowisko w którym mieszka.
Niestety np w: KIELCACH jest bardzo mało koszów gdzie można wyrzucić swój śmieć, dalej nie chce nikomu się iść dalej do kosza rzuca gdzie popadnie.

WSPÓLNIE ZADBAJMY O NASZE PAŃSTWO
Eryk Reczyński



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz