poniedziałek, 18 sierpnia 2014

Co do Komitetów i innych spraw

Dnia dzisiejszego miałem dzień pełen wrażeń. Zostałem zarejestrowany jako członek komitetu założycielskiego Nowoczesnej Lewicy.
Dziś również jeździłem z Małgorzatą Marenin rejestrować członków komitetu wyborczego.
Spotkaliśmy się z niemiłą sytuacją w Dwikozach.Nie udało nam się zarejestrować ponieważ pani która powinna być do godziny 15.00 wyszła sobie wcześniej co jest nie zgodne z prawem.
Oprócz naszego komitetu nie udało się również zarejestrować Nowej Prawicy. 
Z tego powodu będziemy się odwoływać.Natomiast jutro na ten tema w Sandomierzu odbędzie się Konferencja Prasowa. Tego jeszcze nie było...Konferencja wspólna LEWICY i PRAWICY.

Chciał bym również poruszyć kilka moich/stowarzyszenia akcji:

Zapraszam do zbiórki przyborów szkolnych dla dzieci z domu dziecka oraz dzieci samotnie wychowujących rodziców.
Pierwszy termin oddania przyborów to najbliższy piątek 22.08.2014 dyżur od godziny 15-18 w biurze SSS na ul:Sienkiewicza 

Niebawem będę również przeprowadzał zbiórkę dla zwierzaków.Co do szczegółów akcji pojawią się wkrótce.

Również we wrześniu będę organizował spotkanie ludzi LGBT w Kielcach.
To już drugie takie pod moim patronatem. W zeszłym roku organizowałem takie spotkanie spod mojego dawnego stowarzyszenia Na Rzecz Tolerancji KIELCE. Spotkanie było udane jak również sporo osób się na nim pojawiło.
W tym roku spotkanie pod patronatem Tęczowej Armii oraz Stowarzyszenia Stop Stereotypom.

Dziękuję za śledzenie mojego Bloga
Życzę samych miłych chwil
Pozdrawiam
Eryk Reczyński  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz